بازاریابی

بازاریابی بحثی درباره مشـتریان و بـازار است. یک شرکت برای آنکه موفق باشد باید اهداف  خود را بر روی آرزوهای مشتری و الزامات بازار تنظیم کند. بنابراین بازاریابی از این منظر یک ابزار مدیریت است. بازاریابی آمیزه‏ای از محصولات نوآورانه، ارزیابی آرا، حضور بروشوری، حضور اینترنتی، داشتن مجلات مخصوص مشتریان، داشتن برنامه‏ های خبری و قیمت‏های منطقی است. بازاریابی برای معرفی مناسب یک شرکت لازم است اهداف، محصولات، نگرش‏ه و کنش‏های همه بخش‏های شرکت در هماهنگی با یکدیگر باشد.

اشتراک گذاری
  • توضیحات
  • نظرات

بازاریابی بحثی درباره مشـتریان و بـازار است. یک شرکت برای آنکه موفق باشد باید اهداف  خود را بر روی آرزوهای مشتری و الزامات بازار تنظیم کند. بنابراین بازاریابی از این منظر یک ابزار مدیریت است. بازاریابی آمیزه‏ای از محصولات نوآورانه، ارزیابی آرا، حضور بروشوری، حضور اینترنتی، داشتن مجلات مخصوص مشتریان، داشتن برنامه‏ های خبری و قیمت‏های منطقی است. بازاریابی برای معرفی مناسب یک شرکت لازم است اهداف، محصولات، نگرش‏ه و کنش‏های همه بخش‏های شرکت در هماهنگی با یکدیگر باشد.

دستور کار موفق برای داشتن بازاریابی موفق چشم‏اندازی دقیق از نقاط قوت، نقاط ضعف و داشتن اراده برای ایجاد تحول یک کسب وکار است.

طرح بازاریابی موثر برای افزایش تعداد مشتریان شامل پنج مرحله است که با هم در ارتباط نزدیک هتند.

تهیه آمار
ارزیابی
برنامه ریزی
اقدام نمودن و عمل
اندازه گیری
مجموعه ما با تجربه کافی و در اختیار داشتن تیم کارشناسی متخصص آمادگی خود را در تهیه طرح بازاریابی و اجرای آن را جهت افزایش مشتریان همه سازمان‏ها اعلام می‏دارد.

لیست نظرات

محصولات مرتبط