مصطفی آذرخیل(مشاوراقتصادی تجارت الکترونیک) ایران را بستر مناسبی برای تجارت الکترونیک دانسته و گفت: ایران از نظر ایمنی با حمایت پلیس فتا، امکانات گسترده ای برای عرضه کالا و خدمات فراهم کرده است. افتتاحیه آنلاین حراجی تهران در روز چهارشنبه 6 آبان ماه در هتل ورزش برگزار گردید. ایشان در ارتباط با این وب سایت گفت: "در این سایت کاربران ابتدا میتوانند فرم ثبت نام را تکمیل نمایند و بعد از ثبت نام، این وب سایت کالاهای نو و دست دوم را به حالت مزایده به مشترکین معرفی میکند؛ بازدید کنندگان اعلام قیمت کرده؛ سپس به قیمت متناسب، کالا به فروش میرسد. تحویل، انبارداری و ارائه کالا برعهده سایت میباشد". وی در ادامه افزود: "خریدار و فروشنده مبلغ 70000 ریال بابت حمل و نقل کاال پرداخت خواهند کرد. در این مجموعه تمامی لوازم الکترونیکی، لوازم اداری، خانگی و ورزشی؛ موبایل، تبلت و کامپیوتر، پوشاک و زیورآلات قابل ارائه میباشد".
مصطفی آذرخیل مشاور اقتصادی آنلاین حراجی تهران ؛ ایران را بستر مناسبی برای تجارت دانسته و گفت: "ایران از نظر ایمنی با حمایت پلیس فتا امکانات گستردهای برای عرضه کالا و خدمات دارد".
وی گفت: "دیدی که این مجموعه به وب سایت دارد، برپایه دامنه ها و کدهای اقتصادی عرضه از فروشنده بدون واسطه به خریدار است".
آذرخیل در ادامه گفت: "این مجموعه میتواند رایزنی های بسیاری با ارتباطات بین المللی در سایت داشته باشد و حتی صنایع دستی کشورمان را به کشورهای دیگر عرضه کند". در آخرایشان گفت: "ما در 17 شهر امکان تحویل کالا داریم؛ انبار کالاها فعال در شهر تهران است که در نظر داریم در 10 شهر دیگر انبار تحویل کالا داشته باشیم؛ 15 روز اول هزینه انبار رایگان است؛ هزینه انبار از بعد از 15 روز اول محاسبه میشود"

منبع خبر:https://www.pcworldiran.com/pdf/440.pdf